Home from work..


Kom hem från jobbet för lite mer än en timme sedan. Jag satt och kollade lite på Family guy som gick på tv och jag tror att jag ska ut och träffa kompisar om en stund. Imorgon jobbar jag vid nio igen så jag ska försöka att inte gå och lägga mig så sent för jag blir så seg resten av dagen sedan..
Jag tänkte fixa lite mer med headern och göra lite smycken idag men jag får skjuta upp det till senare eller till en annan dag =)

Jag kollade lite på Nelly.se och på H&M katalogen och såg några fina saker jag hade velat köpa. Jag tror jag ska åka till stan snart och köpa lite av dessa grejer. Det hade varit dock bra att vänta lite eftersom jag kom hem från Israel för inte så längesedan och jag har köpt så många nya saker men jag blir alltid så sugen på shopping när jag ser kläder och skor jag tycker om. Jag tänkte faktiskt köpa ett par nya skor ;) trots att jag köpte 4 par i Israel..

Nu ska jag byta om och sedan ge mig iväg tror jag! Ha en skön kväll.


2009-07-22 @ 17:28:54 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback