Godmorgon bloggen!

Godmorgon bloggen!
Idag vaknade man vid kvart över elva och vid 15.00 ska jag börja jobba. Men jobbet idag varar bara till 19.00 så det är inte så farligt =)
Igår satt jag uppe till ett och grejade lite med bloggdesign så jag ska testa den nu på bloggen, den kanske inte ens passar. Annars idag ska det kanske bli lite grillning och i så fall blir det gött, bara surt om det kommer regna ikväll med för då är det riksen att det inte blir något.
Jag upptäckte nu att när jag har jobbat färdigt dvs. till och med hela vecka 32, så är jag ledig i 1 vecka och 4 dagar. Men när vi har då börjat på torsdagen så har vi ju skola även på fredag innan det är helg så jag kan likabra säga att jag är ledig i 2 veckor ;) Härligt!


2009-07-16 @ 11:52:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Den är från stylebystars, den går typ till halva låret på mig. Inte för kort, inte för lång :)

2009-07-16 @ 13:26:40
URL: http://ssjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Ja det har du rätt i. Ibland är de inte alls lika, men med vissa miner och i vissa vinklar ser man inte ens skillnad på dem.

2009-07-16 @ 20:33:39
Postat av: Maria

glömde namn i förra kommentaren... ;)

2009-07-16 @ 20:34:06
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback