Godmorgon bloggen!


Igår blev det inte alls många inlägg så jag hoppas att idag blir det lite fler. Jag skrev igår att jag skulle till en kompis och titta på film vilket jag gjorde men vi blev 4 pers. När filmen var slut var klockan redan 00.00 så jag skulle hem eftersom några skulle upp idag vid halv sex, sex någongång. De andra bestämde sig för att hänga med mig ut och ta en liten runda men när vi kom till korsningen då jag skulle hem stannade vi och pratade i nästan två timmar så jag somnade nog vid halv tre inatt med.
Idag ska jag jobba vid 15.00 och jag ska stänga affären så det blir att jag jobbar till 21.30. Den här veckan kommer jag stänga affären bara en dag men nästa vecka blir det 3 gånger -.-

Jag försökte fixa så att bakgrunden till headern ska vara tranparent men jag kom inte så långt. Jag letade på Internet om hur man skulle göra det på GIMP men kunde inte hitta någon bra sida. Är det någon som vet hur man gör?!

2009-07-21 @ 13:24:14 Permalink


Kommentarer
Postat av: alice

sv: Yesbox, jag vet :)

Dock är det väldigt svårt för mig att förklara, då man ska radera en kort kod i kodmallar, och eftersom jag redan gjort det på min blogg kan jag inte säga exakt hur den koden ser ut. (Känner absolut igen den när jag ser det.)

Om du förlitar dig på mig, så skulle du kunna ge mig inloggningsuppgifter så fixar jag det med en gång. Kommer självklart aldrig mer logga in där.

2009-07-21 @ 13:33:47
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hejsan! okej, ja härligt att det löser sig med inlägget, trots att jag är så förbaskat seg. skrattar.



oh segt att jobba, själv har jag äntligen en ledig dag! =) kramar på dig sötis

2009-07-21 @ 13:41:18
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback