Gårdagens Outfit X2


Det blir gårdagens outfit men egentligen, ena outfiten är inte från gårdagen utan dagen innan det men det skiter jag i, orkar inte göra hur många inälgg som helst ;)
Första outfiten är den från i förrgår, då gick jag ut med en tjejkompis och två killkompisar.



♥ Linne - Israel (Ofcourse;)
♥ Jeans, RED ZED - Israel
♥ Skärp - Israel, som allt annat..
♥ Örhängen - Fick i present
♥ Armband - Israel

Den andra outfiten är den jag hade på mig igår på festen.
Men den röda pilen menar jag att jag gick hemifrån med halsbandet (tog av mig den sedan) och kom hem med det självlysandearmbandet ;)





♥ Tubtopp - Israel
♥ Halsband (love it!) - Israel
♥ Armband - Israel
♥ Kjol - Gina Tricot
♥ Midjeskärp - Vila
♥ Skor - Israel
♥ Väska - Israel

Två roliga bilder från kvällen. Alex bild togs under kvällen och min bild togs då kvällen var slut.



Visst är han söt ;)


2009-07-18 @ 19:02:20 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback