Dagens Outfit


Det var ett tag sedan jag visade lite av mina outfits. Eftersom jag har jobbat mest nu har det inte blivit så mycket att visa men jag kan väl göra det lite nu.
Jag har bara en bild av en outfit jag hade på mig igår efter jobbet då jag gick ut och sen lite jobbakläder, haha!


Svårt att se men jag hade på mig tightsen från JC som liknar ormskinn, till det hade jag en röd, lång linne med blombroderi på ryggen som är öppet dvs, man ser ryggen igenom broderiet. Linnet är också köpt i Israel. Armbandet som ni ser på bilden köpte jag i Israel och de som ville ha en likadan, kunde jag tyvärr inte hitta mer eftersom det var slut. Sandalerna hade jag med, de svarta, gladiator sandaler alltså =)


Hela outfiten behöver jag inte visa för arbetskläderna är likadana. Svarta byxor och svart tröja.
♥ Hårspänne - Köpt i Israel
♥ Örhängen - Present som jag fick då jag var i Israel
♥ Armband - Israel, den ni såg i bilden ovanför.

Men jag tycker om sminket jag hade på mig =)




2009-07-16 @ 20:56:22 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback