Angående "SALU"

Angående kategorin "Till SALU"
När jag åker utomlands till Israel så säljer jag vissa saker medan jag är där och ibland tar jag med mig lite för att fortsätta sälja här i Sverige. Nu när jag har kommit hem från Israel till kalla Sverige så går det tyvärr inte att köpa det som ni ser under kategorin som är markerat med ett streck (streck) över texten. Jag glömde att fixa det men det ska jag göra nu. Det som fortfarande går att köpa ser ni då med vanlig text =)

Det jag har med mig hem till Sverige som ni fortfarande kan köpa från mig är några solglasögon, ett par örhängen och sedan alla smycken som jag kommer snart att själv tillverka med grejer jag har därifrån =)
Bilder på det som går att köpa NU ser ni här:


Beskrivning: Häftiga pilot solgalsögon. Röda runt om och glaset är ljusrött. Har två par av dessa att sälja.
Längd: 16 cm (från sida till sida).
Höjd: 4,7 cm    Vanlig storlek på solgalsögon.
Varan anpassad till: Tjej och kille
Pris: 50kr
Frakt: Ingår.


Beskrivning: Snygga solglasögon med guldfärg i bågarna och bronzbrun färg i glaset. Glaset är som mörkast uppåt och längst ner är det nästan genomskinlogt.
Längd: 16 cm (från sida till sida).
Höjd: 5 cm    Vanlig storlek på solgalsögon.
Varan anpassad till: Tjej och kille
Pris: 50kr
Frakt: Ingår


Beskrivning: Mina gamla solglasögon. Svarta bågar, brun färg i glaset som skiftar och som är mörkast uppåt. Längst ner är det nästan genomskinligt.
Längd: 17 cm (från sida till sida).
Höjd: 5,5 cm    Vanlig storlek på solgalsögon.
Varan anpassad till: Tjej
Pris: 35kr
Frakt: Ingår.


Beskrivning: Stora metallörhängen i silver. Tunna och fina =)
Storlek: 7,8 cm i diameter.
Varan anpassad till: Tjej
Pris: 35kr
Frakt: Ingår.


2009-07-31 @ 00:08:58 Till SALU Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åa, vilken fin blogg! :D

2009-07-31 @ 00:33:47
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: aw.

kan jag tro du :D gör du nu dÅ?

2009-07-31 @ 01:05:22
URL: http://alleballele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback