3 dagar kvar

3 dagar kvar
På onsdag, 5 på morgonen lyfter planet till Sverige och kl 14.00 är jag äntligen hemma efter 3,5 långa veckor i Israel.
Fram till måndag ska jag ta det lungt men sedan på måndag börjar jag jobba, resten av sommarlovet.


Idag har vi inte bestämt än vad vi ska göra riktigt men vi ska ut efter 5 i alla fall.
Imorgon ska jag packa min resväska och alla grejer som just nu ser ut så....

Den blåa resväskan, som ovanför den ligger massa kläder, är också full.

Förutom att packa ska jag och de andra även åka till det stora shoppingcentret där det finns en speciell affär med massa smink saker, hud och hår produkter, parfymer och annat till mycket billiga priser.
Senare, imorgon på kvällen ska vi till minigolfen och spela lite.

Min sista dag i Israel denna sommar ska jag och resen av familjen tillbringa i Sachnen, det badstället med naturliga poolar. Sedan onsdag morgon åker jag.
2009-07-05 @ 14:06:10 Permalink


Kommentarer
Postat av: TITTI

EY! jag tänkte på en saaak! innan du åker hade vart as najs ifall du kunde kolla upp löshår eller nått? :) hur mkt det kostar.. långt löshår!

pusss

2009-07-06 @ 01:55:13
URL: http://ttforlife.blogg.se/
Postat av: Nina

Välkommen hem till sverige :)

2009-07-06 @ 14:53:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback