2½ Outfits

2½ Outfits

Det var den här dagen jag åkte till min mormor, den var i söndags och när jag åkte dit hade jag på mig den här hela outfiten:

♥ Overall - Israel
♥  Tubtopp - Israel
♥ Sandaler - Israel
♥ Solglasögon - Israel

♥ Örhängen - Israel
♥ Armband - Israel
♥ Väska - Israel

När jag kom till mormors hus, var jag så varm och bytte till pyjamas (det blev min pyjamas) som egentligen var min morbrors tröja. Eftersom jag ville gå ut och gunga lite i trädgården tog jag på mig sandalerna men det såg lite kul ut. Dock brydde jag mig inte om folket som gick på gatan och såg mig.
Här är ½ outfit:

♥ Tröja (oversized, på mig i alla fall) - Morbrors, Israel
♥ Sandaler - Israel

Den här outfiten är den andra hela och den här fina outfiten hade jag på mig under kvällen/natten när vi åkte till Bar Mitzvan (typ konfirmation).

♥ Linne - Israel
♥ Smink - Israel
♥ Halsband - Israel
♥ Örhängen - Israel
♥ Armband - Israel
♥ Ring - Israel
♥ Jeans - Israel
♥ Skor - Israel

Som ni ser har jag köpr en hel del här i Israel ;)
2009-07-01 @ 16:42:15 Permalink


Kommentarer
Postat av: catta

Sv: desamma:)



Fin outfit btw. :D

2009-07-01 @ 19:28:15
URL: http://cattanorberg.blogg.se/
Postat av: catta

Jag tycker åsikter, tankar, hemligheter, skvaller och dagens outfit är kul att läsa om:D

2009-07-01 @ 20:34:44
URL: http://cattanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback