Varit i stan och handlat

Stan med Tessan och kvällen med Adde
Idag som sagt har jag varit i stan och handlat för drygt 700 kr. Det blev billigt!
Jag köpte tre par skor, ett linne, en t-shirt och en väst! allt det där för bara 700 kr!!
Eller egentligen lite mer men ungefär så.
Nu hinner jag inte visa det jag har köpte eftersom jag måste skynda mig. Har precis duschat och nu ska jag torka håret och sminka mig innan jag ska till Adde. När jag kommer hem ska jag försöka visa kläderna och skorna.
Redan ikväll ska jag ha på mig ett par av skorna jag köpte och alla tröjor dvs. linnet, t-shirten och västen.

Ha en trevlig kväll så kan ni kika lite senare på mina köp ;)
PUSS!




2009-04-19 @ 20:11:30 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback