Topp humör =)

Bra kväll med lite lycka
Nu sitter jag och äter framför TV:n medan jag kollar på Ugly Betty och Desperate Housewives. Jag var och tränade body pump i en timma igen och duschade när jag kom hem. Då var det 4 minuter kvar tills auktionen om jeanskjolen skulle ta slut så jag var snabb och lade mitt bud så jag vann auktionen till slut. Det blev 66 kr för kjolen och 24 kr i frakt :) Hoppas bara att den sitter bra nu!
Förutom det deltog jag i en tävling för några dagar sedan och idag fick jag ett mail om att jag vann! Så nu kommer jag få hem Twilight-DVD:n som egentligen kommer ut i affärerna imorgon!
Jag har även skickat in fysikrapporten och började på samhälls-hemprovet så det känns bra OCH
jag fick VG på mitt kemiprov som jag trodde skulle gå SÅÅ dåligt men det gjorde det tydligen inte =)

What a day!
Puss!




2009-04-28 @ 21:27:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback