SOL!

VILKET HÄRLIGT VÄDER! =)
Så skönt att vakna med solen som skiner igenom rullgardinerna.
Idag slutar jag runt 11.30 då jag ska käka lunch och strax efter det blir det att dra sig till banken och fixa koden till internetbanken så att man kan äntilgen kan beställa den fina tröjan jag letade efter så länge. Den kommer visas här snart ;)

Senare idag blir det att arbeta med psykologi uppgiften som ska vara klar tills på fredag och jag som har rätt mycket kvar att ta med. Ännu mer surt att sitta och plugga på skolarbete när det är så himla fint och skönt väder ute!

Snart blir det riktig sommar, då jag ska åka till Israel och sola mig brun i det starka varma solen :D

SOMMAR<3
Blir så glad av skön och varm sol!


2009-04-01 @ 10:56:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback