Plugg -.-

Fysikplugg!
Nu sitter jag och pluggar till fysikprovet imorgon och äntligen fattar jag precis vad jag ska göra! Hoppas bara att det går lika bra imorgon =)

Imorgon på samhällslektionen kommer vi få ett hemprov tills nästa vecka, på torsdag, men under tiden har jag även en fysikinlämning på 5 sidor att skria som ska vara färdig tills på tisdag.

På fredag ska jag klippa mig efter skolan, jag tyckte att det var äntligen dags att klippa mina riktigt slitna toppar och kanske lite mer men jag vill ändå behålla längden på håret.


Ikväll efter jag är färdig med plugget tills imorgon ska jag kolla på Grey's Anatomy på kanal 5! Har typ väntat hela veckan och även efter Desperate Houswives.


2009-04-22 @ 17:40:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback