Påsklov!

Igår efter sista lektionen böjade påsklovet!
Vad roligt, nu när det är fint väder med. Lite synd bara att man har så mycket plugg att göra under lovet och lite tid att njuta av vädret och kompisarna.
Jag har fortfarande en låda i rummet att packa upp men jag vet inte vad jag ska göra med grejerna i den. Var de ska läggas alltså. I skolan är det mycket stress och enligt mig har vi mycket just för att vi får allt på en gång.
Jobbet är la okej men jag har inte kunnat jobba ordentligt på mer än en månad vilket suger.
Med pojkvännen är det också lite surt just för att man inte hinner träffas så mycket. MEN NU ÄR DET PÅSKLOV! så lite ska jag fasen hinna med. Och självklart träna på hälsoborgen =)

Idag vaknade jag runt 10 och nu ska jag sitta igång och plugga lite innan jag ska jobba vid kl 15. Det är första dagen då jag stänger affären sen några veckor tillbaka! På påsklovet vet jag inte hur mycket jobb det bli men jag ska jobba i alla fall på långfredagen och påskafton vilket ger mera PENGAR!

Ha en trevlig lov everybody!
Puss D.
2009-04-04 @ 10:47:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback