När jag hör din röst..

Stephenie Meyer - När jag hör din röst
Det är den andra boken i serien och uppföljaren till Om jag kunde drömma, twiligt - När jag hör din röst, på engelska New Moon. Nu har jag läst färdigt den med och kvar har jag bara två till - Ljudet av dit hjära (Eclipse) och Så länge vi båda andas (Breaking Dawn). Dessa två sista böckerna som jag skall läsa är helt klara och utgivna men författaren har påbörjat en till i serien som är Edwards perspektiv av berättelsen ifrån den första boken, twilight. Den boken eller projektet som inte är avsultat heter Midnight Sun och en del av den har läckt ut på internet och därför finns den nu även på hennes egen hemsida.

   

...tipsar verkligen om böckerna.




2009-04-18 @ 17:57:04 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback