Några extra söta klänningar från Style by Stars

Vackra klänningar från StylebyStars.com




Det kommer nya plagg hela tiden men storlekarna tar snabbt slut! Priserna är bra med men man vet aldrig hur den kommer sitta på så det är en nackdel.
Jag är sugen på en ny klänning men jag vill köpa en i Israel =) Billigt, snyggt och bra! Jag har redan tänkt på några saker jag ska köpa och även vart jag ska gå för att hitta dessa. Det bästa är att gå helt själv och verkligen shoppa som en galning! ingen klagar på hur många affärer man går in till och inte heller på att man har svårt att bestämma sig för vad man ska ha :) Jag brukar ju gå runt med syrran eller med kompisar men eftersom nu när jag åker, går de fortfarande i skolan i någon vecka så då ska jag passa på att shoppa själv!

2009-04-28 @ 14:35:40 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

den rosa va ursnygg, men hittar den inte på stylebystars.com

2009-04-29 @ 19:01:14
Postat av: Dina

Nej den finns inte längre eftersom det fanns ett begränsat antal och då har det tagit slut men det kommer nya plagg hela tiden :)

2009-04-29 @ 19:41:48
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback