Lovet har kommit till sitt slut

Lovet är slut :(
Idag är det tisdag och jag sitter i skolan och väntar till min nästa lektion, fysik A.
Precis när jag satte mig vid datorn, fick jag ett sms från posten om att mina skor från Halens har kommit! JIPPIE!!
Så idag strax efter skolan ska jag iväg till ICA och hämta mitt paket, hoppas bara att de passar nu =)
Nu väntar jag bara på min Heidi Klum tröja som bör också komma denna veckan, förhoppningsvis.

Idag fick jag reda åp att det blir inte längre någon matteprov på måndag, den 20e april eftersom vi har studiedag. Fysikprovet som skulle ha varit dagen efter, på tisdagen har skjutits upp till torsdagen.
Jag trort därför att jag kanske till och med hinner läsa ut min New Moon bok eller på svenska När jag hör din röst. Först och främst måste jag läsa ut min engelska bok, A girl with a pearl earraing.

Nu har jag 50 minuter innan min nästa lektion börjar så jag hinner sätta mig och läsa lite.
Pusshej /D.
2009-04-14 @ 12:08:28 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback