Lovely friday and what a weather!

Äntligen fredag igen!
Dags för helgen igen - YES! Idag var jag på så bra humör vilket jag misstänker beror på det sköna vädret. Det är varmt och väldigt soligt och fint! Man blir så glad av solen men ännu mer av värmen.



Bilderna är tagna från Zulles blogg :)

Det blev så varmt idag att jag kunde gå bara med t-shirt. Det blev Heidi tröjan idag och även mina jeanstights.
Idag hade jag nationella provet i engelska A, skrivdelen vilket gick väldigt bra, eller det kändes så i alla fall. Fysikprovet deppade mig så engelskan gjorde det nu lite bättre!

Idag hade jag tänkt att ta det lite lungt och försöka plugga lite under dagen och senare på kvällen vill jag gå ut.
Med grillningen vet jag inte hur det blir. Jag är väldigt sugen i alla fall! Adde och de andra skulle göra annat så det kanske blir jag och mina kompisar eller så får det skjutas upp igen.

Have a nice day!
Puss /D.



2009-04-24 @ 17:46:18 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback