Lov men segt!

Idag är det redan söndag och snart har hela lovet gått!
Jag skrev senast för två dagar sedan om jag minns rätt och det beror på att jag har försökt njuta av min sköna lov och av det fina värdet =)
I fredags skulle jag ha hängt med mina kompisar till en fest i Habo men eftersom tåget gick tio i sex och jag som tyvärr jobbade fram till klockan sex, kunde jag inte hänga med -.-
Självklart dagen efter fick jag reda på hur kul de hade det eller i alla fall den jag pratade med och då blev jag lite avundsjuk på att jag hade missat en så rolig fest. Istället blev det att åka hem efter jobbet och byta om innan jag stack ut i outfiten ni såg "090410". Jag cyklade iväg till Adde en sväng och vi kollade på ett avsnitt av The X-Files. Strax efter det när jag hade stannat lite till stack jag hem, bytte till pyjamas, tvättade ansiktet och borstade tänderna och sedan hoppade i säng. Jag somnade nog på en gång då klockan var runt ett.
Dagen efter vaknade jag klockan tjugo i åtta på morgonen innan jag skulle jobba igen kvart i åtta. Den dagen, dvs. påskafton, jobbade jag endast till klockan två så direkt efter gick jag ut i det fina vädret i lite enkla, somriga kläder och käkade glass, Twister. Jag mötte på Adde och Rickard och jag och Adde fortsatte gå runt lite medan Rickard cyklade hemåt. På kvällen blev det lite festligheter och själv efter jag bestämde mig för vad jag skulle ha på mig, cyklade jag iväg till Jonna. Därifrån gick vi vidare till Alexander Nord där vi mötte lite andra kompisar. Det blev trevligt och de som var på festen i Habo dagen innan dvs. i fredags, var inte riktigt taggade som jag eller de andra.
Efter ett tag stack lite av folket vidare till Zulki men tydligen var det tur att jag inte pallade mig dit eftersom han slängde ut alla efter en stund. Jag som stannade hos Nörd försökte få tag på något att käka med Paulus och till slut samlades alla vid bordet och käkade rostade mackor medan vi satt och snackade om lite annat.
Söndag morgon vaknade jag och käkade "påskmat" med familjen bara någon timma efter att jag hade vaknat. Jag bestämde mig för att idag plugga lite och kanske läsa lite i fortsättsningsboken till Om jag kunde drömma, Twilight dvs. När jag hör din röst, New Moon. På kvällen ska jag nog åka en sväng till Skillingaryd och grilla med Adde, Jonas och Martina men det beror på hur Adde mår för han blev lite sjuk över helgen tydligen.

I övrigt har lovet varit rätt bra och det var skönt att ta det lite lungt men än är den inte slut. Måndagen imorgon med och sedan är det tyvärr slut!

2009-04-12 @ 15:55:08 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback