Lördags Outfit

Som jag sade tidigare så hade jag jobbat sedan lördag morgon vid 8.45 fram till 14.00 men eftersom det var så härligt väder gick jag ut en sväng. Jag bytte då självklart från jobbkläderna till mina egna och sedan gick jag ut mot centrum.



♥ Jeansjacka LEVIS - JC, 400kr
♥ Svart t-shirt - Israel, 40kr
♥ Linne (dubbellinne, underst vit och överst rosa) VERSACE - Present
♥ Ljusa jeanstights - Gina Tricot, 200kr.

 
 

♥ Gamla tygskor - Din Sko, 200kr
♥ Väska - H&M, 129kr
♥ Halsduk - Israel, 25kr
♥ Örhängen - H&M, 50kr
♥ Solglasögon - Israel, 100kr

Jag gick min väg och kollade mot solen. Värmen kändes i hela kroppen men läpparna var kalla av twister glassen.






Mot kvällen då jag skulle ut och träffa andra kompisar bytte jag om till detta.



♥ Tröja - Israel, 240kr
♥ Linne - Israel, 30kr
♥ Tights - Ullared
♥ Skärp - Ullared
♥ Armband - Present

 

Övervägde att ha detta skärpet också


Tillslut sket jag i det och tog det första skärpet men sket även i tightsen. Tog istället ett par mörka, tighta jeans.




2009-04-12 @ 18:10:19 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback