Kvällen

Lugn kväll med kompisarna
Ikväll blev det att äta lite grillat mat hemma hos Adde och efter det gick Adde till Dennis medan jag stack hem och bytte om till lite varmare kläder. Tanken var att vi skulle sitta ute och röka vattenpipa / spela poker och eftersom jag inte kan spela poker tänkte jag titta på. När jag kom dit spelade de inte ens poker men de satt och rökte men jag var inte särskilt sugen. Vi satt och pratade lite och tittade lite på roliga filmer på youtube. Jag som gick upp vid tio och imorgon ska jobba, träna och plugga orkade sedan inte stanna längre så jag stack hem.

Men idag fick jag tredje boken i Twilight serien i alla fall så jag är glad =)

2009-04-26 @ 00:10:18 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback