Kolla vad jag fick i brevlådan!

Twilight på DVD
Idag såg jag att jag fick ett litet paket när jag kom hem ;) Självklart blev jag jätteglad!
Jag tävlade om Twilight filmen på DVD som idag kommer ut i affärerna om jag inte har fel, tävligen gick ut på att man skulle motivera varför man vill vinna och jag hade inte skrivit något så speciellt utan skrev bara att jag älskar både filmen och böckerna. Allt som allt gavs ut bara 10 exemplar och det var rätt många som hade varit med i tävlingen men jag var en av dem som vann! Otroligt va?! =)

Nu kan jag ta med mig filmen då jag ska resa till Israel så jag har något att göra när jag mellanlandar i Amsterdam själv och ska vänta i 9 himla timmar -.-

YEY! =)
Omslaget på "boxen"

"When you can live forever, what do you live for?"

Omslaget på DVD:n




2009-04-29 @ 17:25:04 Permalink


Kommentarer
Postat av: kenny!1111o1nenioeoen

jag ska faktiskt börja läsa första boken i serien :)



har inte läst en bok (frivilligt) på säkert 10 år haha :)

2009-05-01 @ 22:19:58
Postat av: Dina

Haha det är bra kenny ;) Du kommer tycka om det! I alla fall de kommande böckerna fast jag tipsar om att se filmen innan du läser boken. Man får mer förståelse för boken då och att man vet också hur karaktärerna ser ut vilket är roligt :)

Puss!

2009-05-02 @ 18:18:27
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback