Jobba, träna, plugga - om och om igen.

Hem från jobbet
Nu har jag precis kommit hem från jobbet och det var så skönt att bara jobba i två timmar. Strax ska jag byta om för att gå och träna en timmes Body Pump vilket det blir även imorgon. När jag sedan kommer hem och har duschat så måste jag plugga och skriva färdigt fysikuppsatsen om vattenkraft så att jag kan börja med hemprovet vi fick om Lag&Rätt -.-
Söndag - Jobb, träning & plugg
Måndag - Träning & plugg
Tisdag - Plugg
Onsdag - Träning & plugg
Torsdag - Jobb, träning & plugg
Fredag - ÄNTLIGEN fredag och ta det lite lungt
HELG!


Och så börjar allt om igen fast det varierar med träningen och jobbet fast att plugga kommer jag behöva göra nästan varje dag! USCH! men jag visste att det skulle bli så om jag valde naturprogrammet och det gjorde ändå så jag kan egentligen inte klaga - och det gör jag inte direkt ;)
2009-04-26 @ 15:41:06 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback