JKPG Staden

Igår var jag på studiebesök med klassen i Jönköping. Vi gick till Sveriges Radio och sedan mot tingsrätten där vi satt och kollade på en rättegång. Dvs. en öppen rättegång.
Efter rättegången gick vi och käkade på Kina Palace vilket var skit gott! och när vi var färdiga med maten gick vi mot stadsbiblioteket och mötte resten av klassen. Äntligen efter bibliotekbesöket kunde vi antingen åka hem eller stanna i stan ifall man hade med sig intyg -.- Men det hade jag =D så jag stannade fram mot halv sju tiden med Jonna och shoppade lite. Detta är vad jag köpte vilket jag ÄVEN har på mig idag. Fast med en svart T-shirt istället. Kanske visar en bild senare.



♥ Vita somriga skor till mamma Hanna för 25 kr ;)
(jo hon har små fötter och jag har inte mycket större för den delen.)



♥ Från samma ställe köpte jag även dessa två bälten för 5 kr st.
(Den svarta har jag på mig idag)



♥ Den här väskan köpte jag från H&M för 129 kr.



♥  Tights från Gina Tricot för 199 kr.
♥ Svart bälte med blåa stenar i olika storlekar från Röda Korset för 5 kr/st.
♥ Brun väska från H&M för 129:-
♥ Jeans jacka från JC, LEVIS för 399 kr.

Sen blev det lite
♥ Godis
♥ Lunch
♥ Korv
=D



Så såg köpen ut, på =)



Jackan (haha med lappen med)



Jag försökte visa baksidan men det var svårt att ta kort på.


Och detta hade jag på mig till stan, dock syns inte vad jag hade på mig under jackan
men det spelar ingen roll =)
 

Med solglasögonen med, det var riktigt härlig sol igår.




Ester (en tjej från klassen) fick testa det här örhänget som hon sedan fick.
DÄRFÖR finns det bara en sådan kvar att köpa!



2009-04-03 @ 09:57:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback