Ingenting som planerat

Det ger inget att planer när det ändå inte blir av
Jag som ville hinna med att plugga och träna samt träffa min kompis och dammsuga rummet hann inte med allt när saker och ting kom i vägen.
Det blev några timmar hon min kompis men sedan blev det ingen träning. Istället ringde mamma och bad mig att byta henne på jobbet tills hon kunde komma eftersom min lillebror blev sjuk och behövdes åka till läkaren. Istället för att träna kl 16.15 fick jag åka till ICA och börja jobba vid 16.00! När mamma kom hem en timma senare för att byta mig missade jag passet som hade redan börjat och nu skulle jag inte heller jobba särskilt länge vilket var ändå lite skönt. Nu hinner jag då plugga lite fysik och läsa på det tjocka häftet vi fick på psykologin att läsa tills onsdag vilket handlar om "Upplevelsen att nästan dö".
Nu är det i alla fall väldigt fint väder och rätt varmt i solen med så jag tror jag ska sitta ute och plugga lite =)

Puss!


2009-04-20 @ 17:57:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback