I skolan!

Äntligen lite slappdag!
Idag som sagt började vi 8.30 för en gångs skull! Vi började med en fysiklektion då även niorna var med och fick kolla på medan Mats, vår lärare, gick igenom ett nytt område - energi.
Senare på lunchen hade en tjej sagt "de från min klass som skulle välja NV blev lite rädda".
Haha, det kan jag faktsikt förstå men det klart man inte fattar så mycket i början. Man måste ge det lite tid ;)

Nu har jag en timma på mig till att göra annat innan vi ska samlas igen och gå igenom lite om programmet med niorna. Strax efter det tror jag vi inte har så mycket mer så vi kommer nog sluta kring 14.00!! Jag ska sedan stanna ett litet tag till för att kunna be om hjälp från Mats inför provet som är på torsdag.

När jag väl ska gå hem senare, tar jag även med mig mina beställda skor från Halens som jag ska skicka tillbaka.


2009-04-21 @ 12:29:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback