I år blir det GLADIATOR!

Gladiator, årets trend!
Till sommar blir det många flickor och kanske även pojkar på stan som kommer gå med gladiator skor. De finns i många olika varianter och jag själv har nu köpt klackar och snart även som sandaler.
Många kändisar bär på fina gladiator skor till passande outfits!
Det som är skönt med det är att gladiator passar till nästan vad som helst. Allt från den jättesöta ljusroa klänningen eller toppen till mörka kläder.
Det går att hitta gladiator skor i olika prisklasser beroende på vad man vill ha och i vilken kvalité. Det som är annars fint att ha till skorna är fransväska, skinnjacka eller jeansjacka, tygskor och något häftigt armband =)

Här är några gladiator skor från Nelly

Finns i svart och vitt för 299 kr.
 

Dessa kostar också 299 kr och finns i brunt (tan?) och svart.


Även de här kostar 299:- och finns i andra färger med bl.a. ljusrosa.


De här finns bara i den färgen och de kostar 399 kr.


Jag tror att de här skorna finns även i brunt men jag är osäker. De kostar 499 kr.


Jag tycker om att de här skorna har guldiga spännen och lite nitar med, de kostar dock 899 kr.
Men finns även i brunt (tan).




Detta var BARA från Nelly, ni kommer att hitta massvi med andra fina på andra sidor, det är bara till att leta. Ni såg ju mina snygga från Halens ;) Så bara leta!
2009-04-03 @ 18:21:28 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback