Godmorgon - fan med.

Vakna till ett prov - åhh x(
Vaknade idag vid 06.15! Jag var tvungen att gå upp så tidigt eftersom hemprovet ska skickas in idag senast klockan två och jag har lite mer än hälften kvar att skriva enligt frågorna dock tror jag inte att de kommande frågorna är lika stora som dessa jag redan har svarat på!
Om jag är riktigt duktig och skyndar mig kanske jag hinner sova en liten stund då jag blir färdig så jag inte blir så trött på jobbet och sedan då jag ska ut ikväll. Fan med -.- jag orkar inte det här hemprovet! Det är jobbigt att man hade bara två dagar på sig (tills torsdag) och att man var så smart som började igår klockan 18.00! Idag ska det in vid 14.00 och att jag har så lite tid på mig nu beror på fucking fysikuppsatsen som skulle in tisdags!
Oj vad bra (-.-) nu fick ju halva onsdagen och halva torsdagen om man nu vaknar tidigt som jag gjorde. Då blir det istället en dag egentligen att man har att skiva det här "provet".

Men nu ska jag då fortsätta skriva efter gårdagen!
JAG VILL JU SOVA....




2009-04-30 @ 06:41:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback