Gina Tricot favoriter!

Mina favoriter från Gina Tricot
Igår kväll innan jag gick och lade mig, letade jag efter bikini på internet. Jag kollade runt på olika sidor och hamnade på Gina där jag hittade massa annat som jag tyckte om. Ännu har jag inte hittat någon fin bikini men det kommer ;)
Här är istället mina favoritplagg ifrån Gina Tricot =)


129 kr       99 kr      149 kr      199 kr     

245 kr       245 kr      349 kr      399 kr  

Här tyckte jag om de  nästan alla väskor så tyckte det var lika bra att visa alla på en bild isället. Mina favoriter av dessa, som mest, är den bruka väskan med fransar för 99 kr, den lilla svarta med nitar för 129 kr, alla tre färger (vit, rosa och svart) med nitar och den bruna med beige på (den sista raden) för 149 kr. Även den har nitar - så snyggt med nitar tycker jag! sålänge det inte blir för mycket av dem :)



2009-04-22 @ 22:02:30 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback