Fint väder igen!

YES! idag är det återigen fint väder!
Igår satt jag inne och pluggade på mitt psykologiarbete som jag sedan skickade iväg imorse eftersom det uppstod lite problem med interneten igår. Som tur var, så missade jag inte det fina vädret för igår var det lite molnigt och regnigt men idag är det fint igen =) Jag ska snart ut och gå en sväng. Jag hade tänkt att titta förbi i banken och fixa lite med överföring. Jag tror det blir lite glass sen med hehe! Kanske man träffar på någon kompis ute?
Senare idag kl 16.15, ska jag iväg till hälsoborgen och träna Body Pump men jag tror att jag ska dit tidigare för att träna lite styrka först och värma upp lite.

Man mår alltid bra av fint väder, förhoppningsvis!

Snart ska vi även boka biljetter till Israel i sommar. Datumen är inte satta än men snart så! =)
Det bli nog inget Hultsfred iår ne! Men Adde och hans kompisar ska dit, kul för dem.
Jag är nog åker nog hem en till två dagar efter Hultsfredfestivalen har börjat men jag kommer självklart ha kul!!!

Får se vad det bli mer att göra i sommar.


Pusss!





2009-04-06 @ 12:10:18 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack så mycket! :D Lägger till dig när du har lagt till mig. :)

2009-04-06 @ 19:07:50
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback