Dagens planering

Detta ska hända idag!
Idag vaknade fem i tio efter att ha gått och lagt mig klockan ett. Jag sitter och äter lite nu och sedan ska jag byta om och fixa håret innan jag ska dra vidare till en kompis. Det var ett tag sen vi träffades så det är skönt att det äntligen blir av nu. Förutom att sitta och snacka ska vi även försöka plugga lite.
Jag hade tänkt att vara där till klockan 15.00 för sedan måste jag hem och byta om till träningskläder och äta lite lunch innan jag ska åka och träna strax efter fyra.
Senare när jag har kommit hem och duschat ska jag försöka plugga lite fysik och börja öva lite inför provet och inlämningen. Idag eftersom det är måndag och prison break inte går längre på TV så har jag inget annat program att kolla på som jag följer och därför ska jag plugga mer eller ta det lite lungt innan jag ska gå och lägga mig!
Så det är vad jag hade planerat att göra idag =)

Förresten så har vi studiedag och därför är jag inte i skolan ;) Och imorgon blir det en lite slappdag eftersom niorna som har valt NV ska komma till oss och därför får vi börja 8.30 och sluta strax innan 14.00. Lärarna är äntligen lite snälla och inte ger oss en annan lektion på den tiden så hela klassen har sagt till dem att vi istället vill plugga inför fysikprovet istället för att de ska ha en annan lektion med oss.


2009-04-20 @ 11:08:51 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback