Dagens Outfit!

Idag kom jag ihåg att ta kort på outfiten så här kommer den :)

Leggings jeansen som ni har redan sett


Och till det, den här söta och gladfärga linnet.
Under det har jag en vanlig svart linne.



♥ Även det här halsbandet (en glittrande liten cirkel)
från Israel för 30 kr.
 


♥ Och även dessa söta pärlörhängen som jag
inte kommer ihåg varifrån de är köpta.


♥ Eftersom det är fortfarande liiite kallt ute hade jag en tjock tröja över linnet
och över det min mörkbruna skinnjacka.


♥ Denna är då skinnjackan som jag köpte från H&M förra året, för 500 kr.
 

Och på baksidan har den en luva med :)



Det var outfiten för idag!
Have a nice day! Nu ska jag hem och plugga på psykologi uppgiften.
2009-04-01 @ 17:03:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback