Dagens Outfit

Dagens outfit blev något simpelt. Jag hade 40 min drygt på mig att lägga på telefonen, klä på mig och äta lite snabbt (blev då ett äpple). Sedan stod deras bil utanför mitt hus och sedan var jag i bilen på väg mot staden.

Då blev det detta:


♥ Skinnjacka - H&M
♥ Midje-kort-jacka  - Israel
♥ T-shirt - JC
♥ Linne - Gina Tricot
♥ Jeans RED ZED - Israel
♥ Tygskor - Din Sko (gamla och slitna)

Haha! och lite kul i omklädningsrummet!
 

Först släpptes vi av vid stadsbiblioteket och jag skulle kolla ifall den tredje boken i serien var inne, vilket den inte var och sedan åkte vi buss till A6.
Dagen slutade då det stängde och jag var hemma strax innan 18.00!
Härlig och rolig dag!




2009-04-20 @ 00:28:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback