Dagens Outfit!

Idag var det riktigt fint och skönt väder ute!
Jag bestämde mig för att ha på mig somriga färger och ett sött linne.
Det blev även jeansjacka och ljusa jeanstights som ser lite ut som chinos.




♥ Jeansjacka LEVIS - JC, 399 kr
♥ Linne - Israel, 60 kr
♥ Jeansthigts - Gina Tricot, 199 kr

Och jag hade på mig dessa fina armband och örhängen som inte syns var silvriga och bestod av tre olika kulor i tre olika storlekar efter varandra. Över varje kula finns även ett silvrigt nät.
 

♥ Mörka armband (runda ringar i svart + silver) - Deluxa
♥ Guldigt armband - Gjort själv
♥ Silvrig armband med små handbojor - Israel
♥ Blå, grön och smal armband - Kina 



2009-04-17 @ 19:50:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback