Dagens Outfit

Dagens Outfit - Heidi Klum
Redan idag bestämde jag mig för att ha på mig min nya t-shirt med Heidi Klum på. Jag fick roliga kommentarer i skolan och många tyckte om den :) Nu blir det roligt för Queenpeach! I hela min skola har jag sett en enda tjej som har denna tröjan fast i grå så än så länge är det bara jag som har en sådan i vitt, så vitt jag vet ;)

På vissa bilder har jag solglasögon vilket beror på att jag gick ut senare efter jag kom hem från skolan och håret under dagen hade jag nersläppt och när jag gick ut satt jag upp det :)



♥ Jacka - Israel
♥ T-shirt - Queenpeach
♥ Linne - JC
♥ Jeans - Koola Anna

  

 

♥ Klocka - Deluxa
♥ Ring - Present
♥ Örhänge - Ur&Pen

 Sen gick jag ut =)
  







2009-04-16 @ 19:44:24 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback