Dagens Outfit - Vackert väder

Onsdagens Outfit
När jag vaknade sken solen så starkt att rummet var så varmt att jag ville ta på mig korta byxor men jag var rädd att det inte skulle bli så varmt idag så jag tog istället jeans med lite hål i =)
Dagen blev såklart SKIT varm och när jag kom hem satt jag ute i solen och solade en stund innan jag började plugga vidare på mitt hemprov i samhällskunskap.

Så såg jag ut idag:





♥ T-shirt - Snygga
♥ Jeans ,Koola Anna - Lager 157
♥ Skor - Skopunkten
♥ Skinnjacka - H&M
♥ Väska - Ullared
♥ Solglasögon - Israel
♥ Örhänge - Ur&Pen
♥ Alla armband fick jag förutom den jag gjort själv.







2009-04-29 @ 17:53:05 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback