Dagens Outfit!

Min Outfit
Idag när jag vaknade och tittade ut såg det ut att vara rätt varmt och enligt termometern var det kring 8 grader så jag tyckte det skulle bli varmt och skönt idag. Därför valde jag ganska somriga och enkla kläder.


♥ Tunika - Gina Tricot
♥ Leggings - Israel
♥ Tygskor - Skopunkten

 
♥ Örhänge - Israel
♥ Armband - Fick från mamma



Det blev tyvärr inte så varmt som jag trodde men det var absolut inte kallt! Det blev som varmast mitt på dagen så på morgonen fick jag ha på mig en tröja över för att inte frysa i skolan.
Jag tycker om den här tröjan och tyget är väldigt mjukt och skönt ;)



2009-04-27 @ 18:34:31 Permalink


Kommentarer
Postat av: jane

Riktigt fin tunika dina:)

2009-04-27 @ 21:38:34
Postat av: Miss D

Tack :)

2009-04-27 @ 23:37:02
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback