Dagens Outfit!

I fredags när jag gick till skolan, hade jag på mig det jag hade handlat i stan. Jag sa därför att jag skulle visa en bild på det eftersom på de andra bilderna såg man massa fula lappar =)
Men så såg det ut och även med skorna på.



♥ Jeansjacka, LEVIS - JC för 400 kr.
♥ T-Shirt - JC
♥ Skärp - Röda Korset, 5 kr.
♥ Jeansleggings - Gina Tricot, 200 kr
♥ Tygskor - Din Sko, 200 kr.

Och dessa fina örhängen hade jag senare på kvällen då jag även bytte till en annan tröja och tog en annan jacka istället för jeansjackan. Brydde mig inte så mycket om att byta om hela outfiten eftersom det blev bara en valig kväll med gänget.

 

♥ Guldörhängen - Ur&Pen
2009-04-05 @ 18:52:44 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback