Dagens berättelse!

Bara för det är så fint väder, orkade jag ta lite bilder på den fina dagen!
Kom inte på något sätt att visa upp dem så det blev lite som en berättelse =)


Efter skolan stack jag till banken som jag sa tidigare och när jag var färdig där, gick jag in på ICA och köpte den här !
Smaskens!


På vägen hem stannade jag vid dammen och tog kort på några söta svanar.


och även njöt av det sköna vädret.
Halsduken är på eftersom det blåste lite kallt innan jag vågade ta av mig den.




Solen var stark så lite ont i ögonen fick man väl
och oj, där åkte halsduken av ;)


När jag kom hem, kom jag på att jag hade tid hos sjukgymnasten.
I vårdcentralen skulle jag vara kl 14.45 så jag hade lite tid att ta det lungt.
Det jag gjorde var att sitta ute och sola lite! Och det var så skönt att känna värmen från solen mot kroppen.
Senare när jag skulle till vårdcentralen efter någon timme, var jag smart och tog med mig solbrillorna så jag inte skulle få ont i ögonen igen.

Dessa fina


Nu kan man se hårfärgen lite bättre men speciellt i den här bilden



Och det var berättelsen för idag. Haha och jag har inte berättar några aprilskämt för jag har svårt för att inte börja skratta.



2009-04-01 @ 16:50:09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback