Äntligen klippning!

Klippningsdags!
Jag har haft SÅ slitet hår! Det är långt och eftersom jag har färgat det men även plattar det blir det slitet snabbt. På sommaren gör solen så att färgen blir ljusare och jag får naturliga slingor och på något sätt förstärkar solen mitt hår.
Men nu har jag gått med slitet hår RIKTIGT länge -.- Så jag tyckte det var äntligen dags för klippning. I alla fall topparna :)
Jag ville behålla längden men jag bad frisören ändå att klippa så mycket det behövs.

Så långt var det innan..

Och.. klippte bort bara så mycket..

Det blev alltså sådär..


Och framifrån blev det lite kortare med och även vid luggen




2009-04-24 @ 21:33:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback