090407 - 2 år tsm!

Sjunde april idag och jag har inte ens tänkt på att det blir två år för mig och Adde idag från första gången vi var tillsammas. Vi har gjort slut en gång under förra sommaren, då det var jag som gjorde slut men vi sedan blev tillsammas igen. Under den tiden var vi ifrån varandra i två månader vilket kändes konstigt. I början var det svårt och det var lite ledsamt men sedan började det kännas bra och när jag nästan kunde börja skratta och bete mig som vanligt runt andra, blev vi tillsammas igen. Det var kul att vi blev tillsammas igen och nu har det då gått två år från och med 7e april 2007.

Det här är den enda bilden jag har på oss tillsammans dock, och som jag sa igår så vill han inte att jag ska lägga upp bilder på honom på min blogg. Eftersom man ser inte ens hans ansikte på den här bilden så tycker jag inte att det är någon fara.
Här slutade han 9an och jag 8an. Nu går jag i 1an på gymnasiet och han i 2an.



Annars idag har jag varit framme i centrum och köpte lite saker till min styvfarfar som fyller år idag och till min kompis som operarades för några dagar sedan. Hon var min första kompis när jag kom till Sverige och hon är nu dessutom min granne sedan vi flyttade.

Jag har börjat läsa den första boken i Twilight serien, "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer och den är så bra tycker jag!! Eftersom jag har sett filmen (två gånger) har jag en bättre bild av vad som händer och var allt utspelar sig. Jag har en bild i huvudet av karaktärerna vilket gör det roligare när man läser för man förstår vilka det handlar om. Dessutom är Edward Cullen SÅ snygg i den filmen!! Och hon med för den delen! Take a look ;)

 

Jag har egentligen massvis med läxor till efter lovet men jag är så upptagen med boken nu att jag skiter i dem haha!
Tar igen dem om någon dag eller två kanske :)
2009-04-07 @ 23:03:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh grattis:) 2 år nice:)<3

2009-04-08 @ 21:58:22
URL: http://anamarijaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback