♥ Smyckesförsäljning - Egen design!

I know, long time no see men som alla andra har även jag mina perioder:) Och nu känner jag att det är dags igen!
Så hm... denna gången skyller jag på att jag inte orkat blogga! tyvärr har jag ingen roligare ursäkt;) det enda jag har gjort medan jag "varit borta" har varit att jobba massvis och träna likaså! Det är riktigt skönt nu när man inte studerar att man kan dra och träna precis när man vill och hur länge man vill! och jobbet klagar jag inte heller på för jag trivs sååå bra där:)
Dessutom medan jag har jobbat och tränat en massa har jag kommit på hur jag ska göra nu längre fram! Jag har funderat innan på ifall jag skulle försöka mig på högskoleprovet ännu en gång eller ta någon kurs etc. men så blir det inte! Utan till hösten ska jag börja studera igen och det blir troligtvis något med biologi men exakt vad vet jag inte än och inte heller vart men det märker vi:)

Och nu tänkte jag berätta att eftersom jag inte studerar så har jag då en hel del tid åt annat roligt så därför vill jag komma igång med mina smycken igen! Så nu framöver kommer det vara lite olika smycken här på bloggen som ni läsare får gärna kommentera, tycka till och även köpa av mig:)
så här är lite smakprover! Let me know what you think!


Ett ear-cuff örhänge med kors! En sådan säljer jag för 55 kr/st. (frakt ingår)!
-Ljust silver & antiksilver, 7,5 cm kedja/earcuff + 3,5 cm hängande kors 


"LOVE" armband med kors och löv. Just denna säljs inte men håll utkik så kommer det upp flera snart!
- Ljust silver & antiksilver, 19 cm

Tryck på bilderna för att se armbandet från olika håll:


Korsörhänge med 1 större och 3 mindre kors. Säljs för 70 kr/st. (frakt ingår!)
- Ljust silver, 14 cm


Enkelt stort korsörhänge, säljs 45 kr/st (frakt ingår!)
- Antiksilver, ca. 7 x 3,6 cm


2011-12-18 @ 23:22:50 Made by me - Smycken & such Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn C

Sv: Jaa, tack så mycket :D

Jag fattar nu :)

2011-12-19 @ 18:14:58
URL: http://biigtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback