♥ Japan in my heart

Jag saknar Japan! eleverna kommer hit i augusti och förhoppningsvis är jag hemma den veckan så man kan träffa dem! Det vore ju jättekul :) Riktigt härlig upplevese var det. Vilket land alltså! Vilken kultur!! Mycket lärorikt och intressant!




Som ni ser så blir det inte särkilt mycket uppdatering nu på dagarna.. jag sitter och skriver på mitt projektarbete som ska in om 1,5 vecka så jag är lite stressad!
Kan dock dela med mig att jag var idag och pratade med min nya chef! Jag kommer börja jobba i början av maj men det blir bara lite i början och mer mot sommaren. Det verkar som att jag är ledig efter vecka 32 vilket betyder att jag kanske åker till Israel med Martina då :D Hoppas hon får ledigt nu bara...

2011-04-13 @ 14:10:09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Liger

Thanks for sharing adorable pictures :) I liked them a lot :)

2011-04-13 @ 21:03:57
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback