Knappt någon tid!

Ont om tid!
Hemma nu och ska läsa en halvtimme innan jag ska iväg och träna. Jag ska faktiskt sola idag för första gången på ett år skulle jag tro och då menar jag solarium. För mig funkar det bättre om jag solar solarium och sedan solar ute för då fastnar färgen bättre och lite snabbare. Det känns så i alla fall men jag vet inte riktigt om det verkligen stämmer.

När jag kommer hem efter träningen ska jag läsa på mina engelska texter som jag har i läxa tills imorgon.
Senare ikväll blir det lite mer inlägg =)
Jag har brottom nu!




2009-05-27 @ 17:01:09 Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

SV; haha, okej :D

Jag vet, han är lite psykopat :S Dock tror jag inte att något kommer att hända, dom kan ju inte ha ett till dödsfall liksom :D

2009-05-27 @ 17:17:13
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Josefina

Ja du har tid på dig att tänka på vem du ska gå med :) jaa vi fick själva välja vem man ska gå med! får ni välja eller har ni lottning? :)

2009-05-27 @ 17:28:17
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback