Jobbat, "skolkat" och gått i skolan!

Vilken dag! Haha.
Nu jag äntligen kommit hem efter jobbet! Jag visste inte att jag skulle jobba idag och det fick jag reda på två timmar innan jag skulle börja. Det betydde att jag inte kunde byta med någon vilket jag hade velat göra eftersom jag är fortfarande sjuk och ja! det var jobbigt att jobba. Som tur var så behövde jag jobba i bara 3 timmar.

Idag i skolan hade vi idrott och vi skulle ha simning och JA, jag var inte med! Nu har vi haft tre lektioner som jag har missat för att alla dessa gånger har jag varit sjuk så min idrottlärare, Olaf som är tysk och har en rejäl dialket, blev skit arg bokstavligen! Han ville att jag skulle vara med i alla fall men det är VERKLIGEN inte bra att simma när man är sjuk och rejält förkyld! Hur skulle jag kunna jobba sen efteråt med?
Jag sket i honom men på idrottslektionen fick du gå och och ta en promenad men... "jag skolkade" och det citerar jag eftersom det jag egentligen gjorde var att åka hem för att kunna hämta mina arbetskläder! Jag hade inte med mig något alls och jag hade inte haft så mycket tid till att hämta dem senare.
Senare efter "promenaden" gick det bra eftersom han frågade ingenting men nu missade jag en till lektionen på simbadet och där har vi bara en kvar. Det betyder att jag har sjukt mycket uppgifter att göra som jag inte kommer hinna med -.-

Men ja! Det var min dag.
PUSS!


2009-05-11 @ 20:56:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback