Äckligt smala!

Jag hittade några bilder på datorn som låg i papperskorgen, jag tyckte de var bara SÅ äckliga!
Okej att man är smal och trivs med sig själv men i andras ögon just sådana här bilder måste verkligen ge en annan bild.

(Jag tror att alla dessa bilder är retoscherade eftersom den blonda tjejen är Nicloe Kidman som någon har gjort om. De andra bilderna ser jag inte vilka de är men de är nog också retuscherade)


   Orginalet -->








Jag hoppas verkligen INTE att någon vill se ut så här, det är så himla farligt för hälsan och själv tycker jag att det är verlkligen inte snyggt heller!
2009-03-29 @ 14:42:47 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lady Godivas Operation

De två sista bilderna är jag ganska säker på att de är äkta, iaf den sista. Tyvärr!

Den andra bilden är en retuscherad Lindsay Lohan.

2009-04-17 @ 11:49:50
URL: http://ladygodivasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback