Vad sägs om lite uppdatering?

Vad sägs om lite uppdatering?
Japp! Nu ska jag uppdatera bloggen! Jag har fortfarande mycket att göra men jag bryr mig inte, kommer ändå inte ha tid sen så varför inte ta det redan nu  ;)
Jag tänkte visa lite bilder på outfits och smink faktiskt och vet ni vad ;);)
IMORGON ÅKER JAG!
Flyget går vid 10.00 och i Amsterdam är jag framme cirka två timmar senare. Jag mellanlandar i Amsterdam och får vänta i 9 timmar och sedan tar det 4 timmar till att åka till Israel så jag är framme vid 2 på natten eller på morgonen till söndagen då
. Vad kul det kommer bli!
Idag ska jag packa det sista och göra allt annat i ordning och sedan ska jag ta det lungt om jag hinner.
Jag ska även träffa Adde en kort stund.....

Idag var jag och grattade studenterna med att ge dem rosor och så fint det var!! Så kul att se dem springa ut och så glada! Att jag längtar nu till att själv ta studenten. Många säger att gymnasietiden är den bästa av alla studieåren man går igenom i livet och jag tror det kan stämma =)
2009-06-12 @ 15:17:30 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback