Tips om kläder efter vädret


Klockan är snart 1 men jag var uppe redan vid 11. Igår kväll var det inte alls kul, tyvärr!
Idag däremot blir det SÅ mycket roligare. Det beror självklart på hur vädret blir.. om det ska bli regn blir det mycket mindre kul. Eftersom det är en öppen plats så kan det vara lite gegga ifall det regnar och då måste jag tänka mer på vad jag tar på mig.

Tips om vad man ska ha på sig efter vädret..
 Soligt och varmt - När det är fint väder kan du ha på dig nästan vad som helst. Tänk bara på att under kvällen framåt natten blir det lite kysligt och att det ser då inte så bra ut om man har på sig hur korta kläder som helst som t.e.x. en magtröja och hotpants. Under dagen kan det vara helt okej att ha på sig en sådan outfit men när kvällen kommer och det blir mörkt kan jag tycka att man kan ta på sig en t-shirt i alla fall.


Det kan kanske se ut så här om man ska ha på sig en sommaroutfit på kvällen..


 Lite kyligt - Är det lite kyligt kan man kanske ha en t-shirt, tunika eller klänning med en snygg kavaj, jeansjacka, kort skinnjacka eller en kofta med antingen shorts och leggings eller ett par snygga tights jeans. 


 Kallt och regnigt - Regnar det och det är kallt men du vill fortfarande ha på dig något fint så kan du nästan ta vad som helst föurtom shorts. Även en kjol kan funka men du borde ha något under, tights eller leggings. Skorna kanske inte borda för öppna som sandaler eftersom det kommer inte vara så skönt då det regnar.
En jacka borde man ha med sig.

Det är vad jag tycker i alla fall.. det behöver inte alla hålla med om =)
2009-07-25 @ 14:24:12 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback