Nr 1 på Blogtoplist?!

Godmorgon Bloggen!
Måndag morgon och jag vaknade vid 11, så skönt! Idag ska jag börja jobba vid 15.00 så det är skönt att man hinner göra lite annat. Jag slutar vid 21.30 idag så jag tror inte jag ska ut någonting plus att det är fult väder ute idag.
De här två veckorna jag trodde jag skulle vara ledig innan skolstarten, jag är tyvärr inte det. Jag jobbar i och för sig bara två till tre dagar i veckan men det betyder fortfarande inte att man är ledig.

Igår var jag inne på bloggen jag skrev lite samt kollade lite runt på andras bloggar och titta vad jag såg...

Klockan var strax efter 00.00 så jag tror att de uppdaterar verkligen varje ny dag. Idag ser jag inte ens ett nummer där och på ToppBlogg ligger jag idag på plats 90 och på TopBlogArea ligger jag på plats 179.

Innan jag åkte till Israel på ToppBlogg låg jag på plats 53 och på TopBlogArea på plats 70 ungefär. Då kunde jag inte uppdatera lika ofta och göra saker på bloggen vilket syntes (nu) på topplistorna...

Jag tyckte i alla fall det var skumt att jag låg på plats nr 1 igår på Blogtoplist så jag gick in där och kollade lite på någon gammal topplist och titta vad det stog om Kenzas blogg....

Visst är det lite kul att läsa det man skrev för några år sedan? jag tror hon skulle tycka detsamma om detta. Hon har ju precis tagit studenten och där gick hon fortfarande i ettan.. hennes pojkvän då var Antonthy och de var förlovade vilket ni själva kan läsa men de är ju inte tillsammans längre. Hon kanske borde uppdatera det lite? =)


2009-07-27 @ 11:55:44 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jättefin blogg ;) Eh jag vet inte heller vad dom där japanska blommorna heter ;)

2009-07-27 @ 13:37:26
URL: http://chidaolonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback