Inspiration!


Den här bilden tycker jag är verkligen jättefin! Den outfiten hon har, sättet hon sitter på, hennes ansikte och hennes min.. allt passar så bra ihop. Vad tycker ni om den här bilden? Är den inte fin? Den hittar ni hos den söta bloggen,
shortanna.blogg.se, det är Anna själv som vi ser på bilden =)


Riktigt fin outfit alltså! Man ser inte så mycket om linnet men man ser på ett ungefär.. jag skulle gissa att hon bär..
♥ Tights
♥ Leopard linne, lång som en tunika
♥ Svart linne under, kanske kort
♥ Kofta, säkert från Gina Tricot
♥ Hatt, jättefin!
♥ Skor, jätteläckra!
♥ Nitarmband, säkert från Gina Tricot
♥ en till armband - ingen aning men fin
♥ Halsband, en sådan som de flesta svenskar har.... men inte JAG :(



2009-07-15 @ 00:00:03 Permalink


Kommentarer
Postat av: Monkey





mysigt :)



jag var ledig idag, så drog ut på en liten utflykt hihi.

2009-07-15 @ 00:21:51
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Sandra

Jag gjorde inte mycket alls, lämnade av min familj på tåget till göteborg :) Så nu har jag huset för mig själv :)

2009-07-15 @ 10:01:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback