Gårdagens outfit & bilder



Igår var jag då på en liten fest men jag tyckte inte det var särskilt kul så jag och min kompis drog därifrån. Jag hade hoppats på en jätterolig kväll eftersom imorgon börjar jag jobba och helgerna framöver jobbar jag lite, dock är jag ledig på kvällen men v. 30 och 32 jobbar jag på fredagen till 21.30 så det är lite surt.


♥ Tubtopp - Israel
♥ Skärp - Israel
♥ Jeans, SEXO - Isael
♥ Skor - Israel
♥ Halsband - Israel
♥ Örhängen - Israel
♥ Armband - Israel
och även sminket är från Israel, haha!

Jag ska faktiskt färga håret snart med röd henna, det ger håret mycket vitaminer och det stärker håret har jag hört menh jag har aldrig testat så det ska jag göra snart =)
Den här hårfärgen har jag nu men utväxten syns lite, fast det syns inte på bilden.

Jag tog lite egobilder när jag kom hem =)


Jag tycker bilderna blev fina =) Och jag har inte ändrat något på bilderna, bara gjort vissa ljusare.
Så ja, det är min riktiga ögonfärg vilket syns bättre när det är ljust för i övrigt är det så mörkgrönt att det ser brunt ut. Det är mer olivgrönt än brunt i alla fall =)



2009-07-12 @ 15:12:06 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback